Sergul1425 ben gec kalmisim detayli randevusu icin bana yetismez turgut özal 😄 isaretli kisim bacağı sadece o belli .. 14.haftada biraz yağlı oldugumu cinsiyetin belli olmayacağını söylemişti.. 16+3te gittim, bir kaç ölçü yazdılar, cinsiyeti belli mi diye sordum dr erkek gibi gorunuyor dedi kesin mi dedim %70 dedi ama tabi bu ultrasonda gorebildi mi diyede suphem var 🙈😄 bugün 4lü tarama için kan aldılar, şeker ölçtüler, tokluk sekeri icin gidecegim kan vermeye..