Srpldmr Kizlar merhaba, 33 haftalık hamileyim, bugün doktor kontrolüne gittim, doktorum bana bebeğin eşinin yani plesantanın rahime yakın olduğunu söyledi, marjinal plesanta previelmis, düzenli kontrol edicez rahmi kapatırsa sezeryan yapacağız dedi, doktorum söylerken normal bi durum gibi gelmişti bana eve gelip internetten araştırınca ciddi boyutları olduğunu öğrendim, sizlerde de bu durumu yaşayan var mı, bi sorun teşkil etti mi? Bilenler lütfen yazabilir mi lütfen
Nryseda Srpldmr benim de eşi aşağıdaymış. Fakat doğum kanalını kapatmamış. Ama doktorum yinede uyardı. Ağır kaldırma ayakta çok durma ve ilişki yasak dedi. Bence sende dikkat et
Fbasturk Bende de bebeğin başı ile plesanta arası uzaklık 2 cm, 34+5teyiz sezeryan olucam, normal doğum anında ya da normal doğum için alttan elle muayene ederse doktor kanama riski yüksek dedi, kendini çok yorma maya çalış, kasik ağrısı, kanama olursa doktoruna bildir canım
Srpldmr Fbasturk cevap verdiğin için çok teşekkür ederim canim benim sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah evlatlarımızı, onlara bir sey olmasın yeter ki, sezeryan normal doğum fark etmez
yyhulya ben 31+3üm 26dan beri marjinal boyutta bizim de her gittiğimizde biraz yukarı çıkmış diyo doktor ama hala aşağıda çok şükür kanamam olmadı inşallah çıkar diye bekliyoruz normal doğum istiyorum inşallah engel olmaz son gittiğimizde bu haliyle normal olabilir dedi ama hayırlısı bakalım pazartesi kontrol var ben de merak ediyorum bakalım ne durumdayız 😊