Mavisevenbiri merhaba, ben kullanmıstım ilk dogumumda, hastaneye gitmek için evden cıkarken babam suya koyup oku demiştim, hastaneye gittiğimde 8cm acılma vardı, yarım saat içinde falanda doğum oldu, ondanmıdır bilmem tabi ama inanarakta yapmak önemli bence ☺️saglıkla kavusun inşallah