Mucizembenimle777 Kızlar bat a 2 gün var normal gebelik testi yaptım aradan zaman geçti gölge çıktı kuruma çizgisi olabilir diye su damlattım testim bu şekilde artık deli olacağım ya bu kuruma çizgisi saçmalığı nedir allah aşkına 😅😅 testi yorumlar mısınız lütfen
bykarakan Kuruma çizgisinden pek anlamıyorum ben ama çok silik bişey var gibi bilemedim. Fotoğrafa efekt yapsanız belki daha net çıkar merak ettim şimdi ☺️
Mucizembenimle777 bykarakan çizgi gözüküyor canım ama kuruma çizgisi diye saçma sapan bir şey çıkıyor ya ondan dolayı hiç emin olamıyorum 😩😩😩
Sevgi2023 Evet gozukuyor canim ben adetikden 6 gun once cubuk testle ogrendim bundan da silikdi hattda foto atiyim dur bak
Mucizembenimle777 Sevgi2023 ama canım hemen çıkmadı 5-6 dk bekledim bırakıp gittim 40 dk sonra çift çizgiydi ıslattım gitmedi şimdi tekrar suyla ıslattım son hali böyle yine
Sevgi2023 Mucizembenimle777 ben ilk hamilleimde test yapdim baktim cikmadi biraktim 30-40dk sora ewime waka yapiyim dedim test yapdim pozitif dedim oda inandi cikartib diyecekdim ki waka yapdim baktim cizgi var ertesi sabah hcg verdim 5 cikti yani oluyor bazen wimdiki testlere guven olmasada resikm yukleyemedim ya bende hemen cikti ama sabahsi daha belirgindi cizgi
Mucizembenimle777 Sevgi2023 aynen testler çok yanıltıyor neye güveneceğimiz bilemiyorum. Kuruma olsa su damlatınca gitmez miydi? Ben en iyisi yarın sabah yine yapayım
MrvBK Mucizembenimle777 Umarım testin markası artımed değildir kuzum. Çok yalancı pozitifler gördük çünkü. İnşallah bebişin seninledir de bu sefer hep birlikte mutlu oluruz 🙏🏻
Mucizembenimle777 MrvBK inşallah canım ya testin markası first test diye bir şey daha önce hiç duymamıştım tatil yerindeyiz diye eşim bunu bulabilmiş inşallah pozitiftir😔