Kızlar 27 Haziran’da hsg çektirdim. Doktor bu ay çok şansınız yüksek dedi 5 gün korunma vermişti sadece bat 14 üydü bugünle birlikte iki gün gecikti adet belirtim hiç yok sadece göğüste sızı. Ara ara kasıkta batma var. Psikolojik olabilir bi iki kez midem bulandı. Sizce test için erken mi yoksa direkt hastaneye gitsem betada çıkarmı? Allahım inşallah vardır ve isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın