Yaptirman iyi olur, pankreasin insülin üretiyor mu onu görüyorsun, görmedigin takdirde yemek sonralari özellikle şekerin cok yukselirse atamadigin icin şeker bebişte toplaniyor. Bu durum da dogumunu zorlastirir, ilerleyen haftalarinda yani 24-25. Haftandan sonra gebelik şekeriyle de birleşirse ekstra artiyor ve daha riskli bir hal aliyor. Bu da Allah korusun anne karninda ani ölüme gidebiliyor. Doktorlar agri kesiciyi bile secici verirken, şeker tolerans testini zararli diye vermez. İçtigin şeker orani belli cünkü. Yine de siz bilirsiniz tabii