Bu formu arkadaşım için açıyorum aslında Hormon testleri sonucunda doktoru klomen başlattı. İlacı kullandıktan sonra başka doktora gitti iyumurtaların çatlamamış dendi çatlatma iğnesi oldu. Daha sonra o ay regli her zamankinden ağrılı olmuş. Doktora söyledi bu durumun normal olduğunu söylendi fakat 4 ay oldu hala çok şiddetli ağrılar çekiyor her reglide ve iğne olmadan ağrılarını dindiremiyor. Böyle bi şey yaşayan var mı kızlar normal mi bu