Ben ilk gebeligimde aylarca çektim ağır dir ağrısı Allah şifa versin özelde takipteydim bir dönem her haftasonu doktora gidip söylüyordum en sonunda bana kalsiyum eksikliğinden olabilir dedi bir kalsiyum ilacı yazdı kullandım hemen kesti ve doğum yapana kadar da kullandım açıkçası.bir doktora danışın isterseniz yoksa aylarca beklemek zorunda kalırsınız o acıyla Allah sifanizi versin