Cerend_ Ceren_38 benimde son 76 ama doktorum 25 eylül normal doğumu ya bi hafta öncesi ya da bir hafta sonrası olur dedi neden acaba
Merve32- Tutaste_ 😂😂ben de gördüm geçen gün sezaryene alıodu başka bi Dr ben de ben normal doğursam çıkarın beni burdan diyorum 😂😂
Tutaste_ Merve32- hahahah bende kurbanlık koyun gibi normal dogurmyı bekliyodum sancım yok bişey yok bi garipti . Zor kaçtım zor 😀😀
yokusbebek Esrashshshssh uygulamaya göre 69 ama hem bir hafta önden gidiyor. hem de sezeryan düşündüğüm için daha önce olacak muhtemelen 🌸
_Eliffm Ozgeeee2504 bizden 1 gün öncesiniz bizde bekliyrouz pazartesi günü suni smaciyla baslatacaklar dogumu
Ozgeeee2504 _Eliffm ben bugün doğum yaptım kontrole gelmiştim 7 cm açıklığım varmış suni sancı da alıp doğurdum sizde sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize