Senmsii hiiiiç kulak asma benimde kaynanam bana diyordu sen nasıl normal doğuracaksın falan salak salak, aslanlar gibi de normal doğum yaptım bile isteye. Hiç korkma önce sağlık tabiki sezaryen durumun olursa asla hayır deme. Sancı biraz şiddetli geliyor yalan değil tabiki ama dayanamıyorum falan değil yani o an geldiğinde geçeceğini bil yeter her dk ağrın olmuyor, geldiğinde anlıyorsun ben 4 de hastaneye girdim yatış işlemleri kan falan filan uzun sürdü sancı takıldı saatini hatırlayamıyorum ama gece 10:30 sancım başladı açıklık 5 cmdi sonra 01:49da kızımı kucağıma aldım sıcak su çok etkili nefes kontrolü çok mühim doktorlarla uyum içinde gidersen seni çokça rahatlatıp yönlendirecekledir zaten.. şehir hastanesinde doğum yaptımmm bu arada son noktaya kadar normal doğum yaptırmaya çalışıyorlar