Benim de şuan en büyük sorunum bu 37+1 günlüğüz ama eşimle bu konuda tartıştım çok anlayışsız davranıyor ben annemi istedim 3 4 gün idare et diye tamam dedi eşim de annesini babasını evli kız kardeşini istiyor onlar da gelecek hepsi bizde kalacak diyor ya ben nasıl bir doğum yapacağımı bilmiyorum başıma herkesi yığacak eşimin ailesi sigara içiyor yeni doğmuş çocuğumla nasıl olacak istemiyorum dedim kavga kıyamet çok takıyorum kafama uykularım kaçıyor