SuAte 19+2 günlük hamileyim, birkaç haftadır seğirme, hafif dokunma tarzında şeyler hissediyorum ama ardından gazım oluyo o hissettiklerim bebek mi gaz mı, haftaları ileri olan anneler cevap verebilir mi?
GozdeCemre SuAte canım benim İkinci gebeliğim 16. Haftada hissetmeye başladım böle şeyleri hareket değil ama seğirme böle sanki yerini belli eder gibi değişik 😂bide sen 19 haftalıksın başlayabilir artık
Bahcedomatesi SuAte bende gaz sanıyordum bi gaz bi de bebek hareketini peşpeşe hissedince ayırt edebildim. Gaz karnımın arkalarından geliyodu bebek hareketleri önden hissediliyordu
Aysegolcuk SuAte pit pit gibi hissediyormuşun canım bende 21+6 haftalıkken hissetmeye başladım rahmimin üzerinde bazen pit diye tekme atıyor bağırıyorum resmen 😂😂 ama çok güzel bir duygu 😍😍
Zeynpatak SuAte benim de basta oyleydi anlayamiyordum ama tam 19.haftamda 2 kere hafif sert pat pat bisey hissettim . O an anladim bebegimin hareketi oldugnu . Sen de 1 haftaya kalmadan hissedersin onu . Ozaman gaz olmadigini anliyosun bebis vuruyo bildigin 😅