br2023 Cansu-2600 Aslında zaman hızlı geçiyor bir bakmışız bebişimiz kucağımızda ama şuan geçmiyor gibi
Lavin___ Cansu-2600 ben de aynısını yaptımm en az iki yıl yapmam rahat rahat bi yaşayalım diyodum evlendik 5 ay sonra yaptım😅 hayırlısı böyleymiş diyelim inşallah ama insan korkuyor özgürlüğü kısıtlanacak uykusuz geceler stresli günler başlayacak diye
Cansu-2600 Lavin___ Benim 3. Senemde oldu 3 sene yine iyi gezdikte ben kariyer modundaydim şimdi iş hayatım komple bitecek ne zaman geri başlarım bilmiyorum Allah yardımcımız olsun 😁