Merhaba anneler. Yaklaşık iki hafta önce idrar tahlili ve idrar kültürü vermiştim antibiyotik kullandım iki tane bugün tahlil sonuçlarımı incelerken gördüm bakteri üremesi olmuş (klebsialla) Şimdi yine farkettim yanma ve sızı ağrı yine var araştırdım direnç gösterebiliyormuş bu bakteri ilaçlara karşı hatta akciğeri bile etkileyebiliyomuş hepsini geçtim erken doğum söz konusu