Hulo2105 buzluga atabilirsin orda 3 veya 6 ay duruyo diyolar baktın sutun azalmaya basladı bebek doymuyo ordan cıkarıp verebilirsin dis donemindede ise yarıyo ihtiyacın olmayadabiliyo yani sutun her zaman bebege yeter onlar kalıyo oyle dolapta benim oyle oldu atıldı malesef sen yine sut cok oldugunda sag dolaba at lazım olursa kullanırsın sut memede kaldımı mastit oluyo cunku oda fena bisey