Ssraa ikiside. Ben Sincan’da yaşıyorum burda kadın Doğum ve çocuk acil var ve İnan her gün her saat tıklım tıklım yetmiyor bir hastane koca sincana. Gelir seviyesi de belli zaten insanlar çok özele gidemiyor. Oradaki çocukları görsen ateşler içinde saatlerce bekliyorlar içler acısı. Ankara da devlet hastaneleri hep eski ve yetersiz. Çok da doğurgan sanki Ankara 😂😂