Zeynepkrkytlli Burda herkes birbirine yardımcı oluyor ama happy kids öyle değil çok soğuk bı ortam kimse cevap vermiyor neden?
NaimeYilmaz Zeynepkrkytlli Postlarınız altta kalıyordur belki, üste taşımak için yorum yapabilirsiniz. :)
Alparslanmom__ Zeynepkrkytlli aynen bnde hep şikayet postları okuyorum karşıma çıkıyor halbuki en çok ihtiyaç olunan dertlesilen ortam olması lazm yani doğumdan sonra insanın DHA çok ihtiyacı oluyor çünkü diye düşünüyorum
dogurangaplumba Zeynepkrkytlli Evet başlarda bende bu ne ya herkes soğuk havalı demistim hatta 1 tane post açtım post yok olup gitti resmen orda postlara bile yorum yapınca hususi bana cevap verilmiyormuş gibi bile hissettim benim altımdakilere üstümdekilere cevap var ama bana yok bende sinir olmuştum sonra burdaki birkaç tanıdıkla orda denk gelince iyi oldu sanırım sizinle orda konuştuk biz diye hatırlıyorum isminiz ordada aynıysa eğer
Esmeh Zeynepkrkytlli ayy bende hiç sevmiyorum o uygulamayı ya herkes çok bilmiş, herkes çok agresif Anlamadım gitti 🤷♀️
Zeynepkrkytlli NaimeYilmaz bir de öyle deneyim ama uygulamadan soğudum resmen böyle giderse onu silecem burdan devam edicem
Lalemmm12 NaimeYilmaz alakası yok bende post attım hepsi saçma sapan konular kaynana koca Elti görümce toplasanız 10post çocukla ilgili yok
Zeynepkrkytlli Alparslanmom__ kesinlikle öyle ama hiçbir şeye cevap vermiyorlar e o zaman soru sorasim kaçıyor Eee o zaman uygulama ne işe yariyo silsem diye düşünüyorum
Zeynepkrkytlli dogurangaplumba orda adım zeynepzu Burda kendi adımi kullanmıştım sonra olur ya akraba filan denk gelir diye orda açık isim kullanmadım😂 Ben de bana bilerek cevap vermiyorlar mis gibi hissediyorum Ayrıca.bebek gelişim yeri de hiç hoşuma gitmiyor Yazılar birbirinden bağımsız kopuk kopuk anlam bütünlüğü yok Bı makalenin farklı paragraflarini almışlar cümleleri birbirine bağlamadan olduğu gibi koymuşlar gibi
Nursemom_ Kesinlikle katılıyorum orda benim adımda degişik uorum yapıyorm işe yarar bilgi verıyorum cvp vermıyor alltaki posata cvp verılmıs haliyle içimden b.k ye diyorum bildirimleride mesela göremıyoruz burdaki gbi ana ekrana düşüyor sorası yok