Bebek011 Bugün 40. Haftaya girdim ama halen bı belirti yok🤦🏻♀️ İlk kızım da 41+2 de doğmuştu buda ozmanlarda mi doğar acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bu sıcaklardan piştim🥵🥵🥵