Tgckrc emirtimr1 ne güzel ikisinide kullanabiliyor musunuz bende iki isim koymakta bundan kararsızım😌
emirtimr1 Tgckrc kız daha doğmadı😂 ama bende en başında istemiyordum iki isim 😂😂 benim ismim de nimet nazlı mesela o yüzden tiksinmiştim😂😂 dilim şimdiden alışsın diye evin içinde emir timuur diye geziyorum😂
Tgckrc emirtimr1 haha siz öyle yazınca bende doğdu zannettim😀 çok zormuş karar vermek. Kaç haftalıksınız ?