iremmgk555 Arkadaslar 25 mg euthyrox kullanıyorum en son bakıldığında sıkıntı yoktu tekrar gidicem de sizler sabah aç karnına ilaç içmeden mi gidiyorsunuz ilacı içip aç mı yoksa tok mu gidilmeli fark eder mi ?
Gzdeaziz iremmgk555 sabah ilaç içmeden aç karnına gitmen gerekiyor ben yıllardır kullanıyorum şuan da 35 haftalık hamileyim kullanmaya devam her ay kontrol
Fundaaaaa iremmgk555 ilacı içmeden ve aç endokrin bölümünün dediği o bana da fakat kadın doğum doktorum açlıkla yada toklukla bir ilgisi olmadığını söylüyor tiroid değerimin. Genelde sabahtan alırdım çok beklemeyeyim aç diye şu son zamanlarda bulamıyorum 2-3 gibi bulup gidiyorum ve yemiş oluyorum gittiğim dahiliye doktoru da açlık tokluk önemli değil dedi. 😅
Eftelya-129 Gzdeaziz guatr boyun kol el ağrısı uyuşması yapar mı bn 1 haftadır dayanamıyorum uyku fln kalmadı bende
iremmgk555 Fundaaaaa evet bazıları önemli olmadığını söylüyor ben de duydum o yüzden sormak istedim 🙂↔️
28Fatos28 iremmgk555 ben belki 10 kere gitmişimdir 😅 ve hepsi de ilaç alıp tok gittiğimdir bu konuda ne doğum ne dahiliye dr özellikle birşey belirtmiyor
Fundaaaaa iremmgk555 aynen kadın doğum doktorum kan bakalım tsh dedi ama tokum dediğimde iyi de alakası yok açlık tokluk şekerine vs. Bakmıyoruz bunu etkilemez aç tok dedi bir senedir de gayet ilacı içip yiyerek gidiyorum 😁😁
iremmgk555 616171_ ben gebelikten 4ay önce falan kullanmaya başladım hep 1.50 cıkıyordu geçen ay 2.52 çıktı Ama ben tok karnına kan vermistim ne kadar doğru bilemiyorum 🤷🏻♀️
616171_ iremmgk555 ben ilk gebelik testi için verdim o zaman 4.16 çıkmıştı sonra 10 haftalıkken verdim 2.16 çıktı
Rojdaakk Bende kullanıyor 4. Haftamda başladım 3 çıkmıştı şuan 1.4 lerde ama doktor 20. Haftaya kadar kullanılmasını öneriyor bebekte zekayı etkiliyormus bende 18 haftaligim ne zaman birakicam acaba diye bekliyorum bu hafta kontrolum var bakalim
Fundaaaaa Rojdaakk tiroid ilacı bırakılmıyor kim söyledi bunu nerden duydunuz acaba 🤔 3. Hamileliğim ilk bebeğimden beri 5 yıldır emzirme döneminde dahil kullanıyorum bırakmam yasak hamilelikte her ay eğer çok yükseldiyse 2 haftada bir kontrole gidiyorum mecbur. Tiroid hormonunun 7-8 üstüne çıkması bebekte ciddi zehirlenme yapıyor maalesef 20. Haftada Bırakılıyor bilgisi yanlış.
iremmgk555 Sinem-78 ben anlamadım ya fark etmiyo tsh da diyenler ve ilac icilmeden bakılır diyenler kapısıyor😂
Bebiiimm iremmgk555 ca im son gittiğimde doktor sürdü ilacı yuttuğum mu diye evet dedim bir dahaki ay yutmadan gelin dedi ilaç yutulmaz kontrol gününde dedi
Eftelya-129 iremmgk555 bnde guatr çıktı 32 hafta bugün gittim ozelde dahiliye doktoru çok bsy yapamayız sadece 1 tane ilaç yazabilirim 50ml ama kadın doğum dedi kullanma son ayında sin bide bnde çok aşırı şekilde boyun kol el ağrısı uyuşması var sizde var mı bu durum
Gzdeaziz Eftelya-129 yani bende öyle bir sorun olmadı şükür ama herkes de farklı belirtiler olabiliyormuş