Kızlar ben hep tırnak el bakım kürü kullanıyordum. Mara markasının. O bitmiş
Gratisten tırnak bakım yağı tarzında bir ürün aldım. Eve geldiğimde hamilelerin kullanması uygun değildir yazdığını gördüm. Ne gibi bir zararı olabilir ki , kullanıyo musunuz?