Eftelya_16 Merhaba, İlk gebeligim henüz reflü yatağı almadım , alınması şart mı sizce , sartsa juno yatak yada reflü yatağı hangisini seçmeliyim kullananlar yazarsa sevinirim
Aerithma Eftelya_16 şart değil ama ben çok rahat ediyorum. Ben baby neste dönüşen bir yatak tercih ettim sürekli onun içinde yatıyor.
gktgmom Eftelya_16 ben hem yataş juno reflü yatağı aldım hemde tinylamb dan babynest aldım ikiside çok güzel daha kullanmadım ama memnuniyetleri yüksek
Eftelya_16 Aslında bizim bebeğin iki tarafta da ilk torun olduğu için abartılarak alındı herşeyi ama aklıma Umay bebek babynesti sayenizde çok yattı kızlar alıyorum 😁
Cudana Arkadaşım juno’dan çok memnundu iri bir bebek olmasına rağmen kızı 4 ay bitene kadar kullandı, sonra bana verdi, ben de kullanacağım. O vermese de Juno alacaktım zaten
gktgmom Cudana bende yataşın juno yatağını aldım yıkanabilir kumaş yazıyor ama kaç derece ve nasıl yıkanılacağı yazmıyor siz nasıl temizleyeceksiniz acaba
Cudana gktgmom Arkadaşım zaten kılıfı yıkamış, ona bi soracağım en son yıkamadan ama büyük ihtimalle 40 derece 800 devir 20 dk filan yıkarım kısa program yani
gktgmom Cudana bende öyle yıkayım en iyisi teşekkür ederim arkadaşınızada sorduğunuzda bana yazarsanız çok sevinirim 🌸