Aslisko Otururken gayet normal yatarken sanki stresten daralmışım gibi nefes alamıyorum sizde de oluyor mu 34. Haftadayım
Cansu-2600 Aslisko Benimde gündüz işteyken bı sıkıntım yok ama akşamları eve geldiğimde otururken yada yatarken batmaya başlıyor ve nefes darlığı yapıyor kalkıyorum ayakta dikiliyorum oh bizden iyisi yok 26+3 haftalığız bizde sanki erken başlamış benimkisi
Esim Aslisko aynı durumdayım nefes alamıyorum kalkıyorum oturuyorum bu sefer kaburgalarım batıyor, yatakta dönemiyorum uyku denen bişe kalmadı özellikle akşamları başlıyor, sıcak zaten ayrı çarpıyor 34+3
Semyil Aslisko evet ben öyleyim canım özellikle uykuya dalacağım sıra yaşıyorum sanki panik atak geçiriyormuşum gibi bi anlık nefesim gidiyor gibi oluyor uykuya dalamıyorum