5 gündür çekiyorum bu akşam hiç uyumadim bu nsl bı ağrı ya ne yapdıysam geçmiyor dış kulak enfeksiyonu olmuşum doktor antibiyotik ve 2 damla yazmıştı yok yok gecmek nedır bilmiyor canım yaniyor iğneler batırıyorlar sanki hala acıdan kıvranıyorum nolur çaresi var mı😭😭