Sumeyye_0 aysegul1122 ay bende öyleyim 37+5 enerjili olmak yerine hep bir uyku halim var uykusuzluk var sancı vs hiçbirşey yok 😂
Cansel__ Ayvru teşekkür ederim onuda içiyorum kahvaltı da adaçayı öğle ve akşam ahududu yaprağı çayı demişti aslında ama ahududu özü iciyorum belki tamamlar diye 😂
Tugcetsn Cansel__ Bende ahududu çayı bulamadım ada çayı içmeye başladım daha bir kere içtim ama henüz hiç bir belirti yok tabi şimdilik
Cansel__ Tugcetsn benim bazen kasılmalarım oluyor onun haricinde benimde belirtim yok 😞 bide bazen düşük yere ağlama isteği geliyor 😃 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Tugcetsn Cansel__ amiiinnn rabbim hayırlısıyla güzel bir doğum nasip etsin inşallah Duygu karmaşası çok oluyor bende sürekli ağlama modundayım 🥹
Mihrican_22 TugbaDnz pilates topuyla daire 8 ve 5 çizme hareketleri iki gebeliğim de yaptım faydasını da gördüm doğum sürecini fazlasıyla kolaylaştırdı bazıları normal doğum önermemis ama iki normal doğumum var tamamen doktor alakalı ilk doğumu çok kötü biryerde yaptım zor sürecti kötü doğum oldu ama ikincisi Ümraniye de yaptım efsane güzel doktorlara ekibe denk geldim müdahaleli doğum oldu gebelik zehirlenmesinden suni sancı vs müdahale çoktu ama iyiki normal doğum 4 dikişim var sadece doğumdan çıktığım gibi duş alıp keyfime baktım zorunlu olmadıkça sezeryana yonelmeyin inşallah su gibi kolay şahane bir doğum yaparsiniz
Karahisari Yeni1gebelikkk bize doktor ilişkiyi hiç yasaklamadı hatta en son özellikle sordum 33+1dik ara verelim mi diye hayır dedi. Diğer şeyler için de sanırım 37den sonra diyorlar. Hurma, ananas, merdiven, adaçayı, ahududu…
aysegul1122 Ve evet 37+3 ten selamlar tekrardan 🥹 Şimdi doktor randevumdan geldim. Benim kızın doğmaya dair bir çabası yok. Aşağı inmek yerine tam tersi iyice yukarı çıkmış. Kaburgamda sürekli baskı hissediyordum eskiden ayakları oradaydı şimdi ise dizleri basıyormuş. Kanala vs de girmemiş. Sancım da yok. Takılıyor içerde. Doktorum 1 hafta - 10 güne tekrar kontrole gel bakalım ama daha doğum beklememiz için bir sebebimiz yok gibi dedi 😂 kalan arkadaşlarıma başarılar diliyorum.
DNZMHMHT Yeni1gebelikkk canim ben korunmasiz iliskiye 3 aydan sonra baslad8m yani doktorum bi tehliken yok rahat olabilirsin sadece kendini zorlam dedi. Tabiki gebelik oncesindeki sıklıkla olmuyor ama korunmadim yani hic. Hareketleri de 36. Haftadan sonra yavas yavas yaptim 39. da sıklastirdim. 40 oldu hala dogurmadim doktoe suni vericem dediistemedim eve geldim 1 gun icinde surekli harekerler merdiven in cik ilik dus iliski falan heosini denedim ertrsi gun bebegimi kucagima aldim😊😊 ve bence kesinlikle ters bi durum yoksa normal dogum yapmalisin. Bak benim direk sancimi cekerek dogurdum yirtigim olmadi hafifi catlaklar oldu dikiste atmadilar hatta oh ne guzel dedim ama sonrasinda cok aci cektim kabizlik o catlaklarin yanması lavaboya gidemiyordum korkudan rahim sarkmasi bunlar olustu bende ama simdi gebeyim tekrar yine normal yaparim diyorum. Sezeryan bel agrisi bas agrisi hepsini hayatina yerlestiriyor genelde
mom1012 Nesegull topun yoksa da yapacağın hareketler çok var YouTube üzerinden bulabilirsin her şey yolundaysa 37 de başlayabilirsin
Nurkose1 Devrim2024 2 günde bir bakmaktan baska birsey yapmiyorlar ve bebek 3900 dendi en son ne yapmaya çalıştıklarını anlamadım açıkçası devam ediyoruz