gulayy0909 devamlı kaka hissi varsa belki açılmanız başlamıştır, doğuma girmek için ben kakam var diye ebeye sesleniyordum. Benim açılmalarım 36+5 gibi başladı mide bulantısı vardı göbeğim düşmüştü doktor kontrol edince açılma var 37 yi bekleyelim dedi gittik sahada açılmıştı yatırdılar hemen sancı verdiler