aselelif06 Kızlar 37 haftalık gebeyim ve inanılmaz gazım var . Gaz varken inanılmaz agrım ver sonra gaz çıkarınc gazdan eser kalmıyor. Sancı sandım ama kesinlikle degil
Nurglsari aselelif06 kimyon çayı iç canım çok iyi geliyo bende aynı dertten muzdaribim şeftali falan iyi geliyor bide
Guzelanne56 aselelif06 15 haftalığım 2 gündür geberıyorum ağrıdan karnım kasıklarım maf olmuş durumda lavobaya da çıkamıyorum memlekete geldik gaz sıkıştırıyor kalabalıktayım da per perısan oldum keşke kabızlık yerine ıshale donsem daha iyi olucak kabızlık daha kötüymüş
Babyy_1 aselelif06 Doğum yaklaştıkça gaz şikayetleri ve ishal olma gibi durumlar artabiliyormus rahim ve bagirsak kendini doğuma hazirlatiyormus
Babyy_1 aselelif06 Aynı durumu dün gece yaşadım uykudan uyandırdı kendime gelemedim. 15 - 20 dk sonra kendime geldim gecmeseydi acile gidecektim