Sevvalll42 Daha önce bi kaybım var 1 kere tetenoz aşısı olmuştum 1 yıl oldu kaybedeli ozaman 1 ini vurdular şimdi yine bitanemi yoksa iki tanemi vurdumak gerek bide bazı kişiler tetenoza karşı neden
Minikmercimek_ Sevvalll42 bana doktorum son 5yıl içerisinde vurulduysan tek doz vurulman yeterli demişti canım. Ama ben daha önce yaptırmadım 2 doz oldum
Hulo2105 Sevvalll42 bence 1 doz yeterlidir. Benim hemşire de inadına 5 doz yaptır ömür boyu korusun diyor istemiyorum halbuki zaten 2 doz oldum yok diyo 5 doz ol zorla aşı yapacak
Kontes001 Hemşire de bana tek doz önerdi. 1 sene önce olmuşsunuz zaten olmasanızda koruculuğu olabilir onu danışın
Sevvalll42 beybim0 hemşireye sormuştum tekrar vurulmalısın demişti hemde iki tane bende pek istemiyorum vurcaksada bi tane vursunlar
3438FG Sevvalll42 Doktoruna bir danış derim. Benim 1er sene aralıklarla 2 dozum olmasına rağmen hamileyken 1 doz daha yaptılar.