Kızlar ben 8 ay önce düşük yaptım ve şuan 8 haftalık hamileyim. 10 gün önce Dr. gittim ve kalp atışını duyduk. Bugün kontrole gidecektim ama 11. Gün olduğu için kontrol hakkım bitmiş ve gidemicem. İçimde sürekli bir korku var. Ya kalbi durmuşsa (akıntım oluyor) tuvalete korkuyla koşuyorum kanamamı acaba diye. Kan tahlili verdim vitamin değerlerim düşük çıkmış şimdi ona taktım ya gerekli vitamini almazsa sağlıklı olmazsa diye. Dr ada gidemicem şimdi. Kafayı yemek üzereyim resmen mutluluğumu yaşayamıyorum hep stres hali huzursuzluk, korku…..