Meryemtoptas Merhabalar 15 haftalık hamileyim ama karnım hiç yok. Bi de 1 haftadır bazen sağ bazen sol kasığımda tatlı bir ağrılar oluyor normal mi acaba? Doktor kontrolüm haftaya o yüzden tecrübelerinize başvurmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim ☺️ 😍
Pnarozbulut Meryemtoptas ağrılar normal canım 17 haftalığım hala ağrılarım oluyor hafif çıktı benimde karnım seninde çıkar yakında :)
Cansn Meryemtoptas kişiden kişiye değişiyor karnın çıkması kimisi hemen çıkıyor kimisi sonradan benimde aynı durumda. Zaten kış şimdi karın çıksa çizme bot zor giyeriz boşver kış geçsin öyle çıksın 😁
Esrateke Meryemtoptas Benim karnım 5 aylıkken çıktı bi anda büyüdü ağrıların da normal şuan 26+4 haftalığım hala kasıklarımda ağrılar oluyor uyuyamıyorum 🤦🏽♀️
Meryemtoptas penceresimi yani çevremde 15 haftalık olup kocaman karnı olanları görünce garipsedim haliyle 😂
Meryemtoptas Cansn ahaha😂 haklısın gerçekten çevremde aynı haftalarda olduğum kişileri görünce 😀 insan karşılaştırıyor 😂 bende diyorum benim miniğim neden hala birazcıkta olsa çıkmıyor oralara 😀
Meryemtoptas Esrateke Allah yardımcınız olsun İnşaEllah ☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌹 Bizde sabırsızlardanız işte hemen büyüsün istiyoruz ☺️ Rabbim hepimizin yardımcısı olsun İnşaEllah
Adenbebek Meryemtoptas bende 14 un içindeyim benim karnım var ama şişlik ve hazımsızlık karnı bnce sert bır karın degıl yumusak
Meryemtoptas Calyipso Ooo o da değişik 😂 iç karın geniş herhalde sizin ☺️ Sağlıkla kavuşun inşallah 🌹
Asellll23 Bende 16 haftalık hamileyim Benin de çıkmadı normal bir durum 6 dan sonra anlaşılır birde çok zayıf kadınlarda hemen çıkıyor ben balık etkiyim ondan daha çıkmadı 😀😀😀
Kardii 7.5 aylık hamileyim hala daha yok göbeğim millet hamile oşduğumu ben söyleyince anlıyor 🙄 bende hiç böyle hayal etmemiştim sehba niyetine kullanırım diyodum ama olmayacak sanırım 😂