Merhaba arkadaşlar
Elektrikli pompa almayı düşünüyorum ama sizce çiftli almaya gerek var mı? Daha ekonomik oluyor baktığında ama yine de daha pahalı..belki zaman açısından katkı sağlar
Başka ?
Bazen doğum yapınca alırım diyorum bazen de mutlaka olmalı diyorum
İlk doğumda da aldım çok iş gördü sonra bi daha çocuk istemem deyip elden çıkardım deli gibi 🤷🏻♀️🤦🏻♀️