merhaba arkadaşlar benim 13ünde adet olmam gerekiyordu olmayınca dün akşam test yaptım silik çıktı. bu sabah tekrar yaptım yine silik çıktı. adet gecikmesine rağmen böyle silik çıkması normal mi acaba? böyle öğrenip sağlıklı ilerleyen var mı? bugün gecikmenin 2.günü.
