Yenianne6161 ayrıntılı ultrason ve perinataloji takibi gerektiği için gebeliğimde gitmiştim şehir Hastanesi’ne aydınlatılıda iyiydi zaten ayrintiliyi yapan randevu aldığım Dr değildi başkasına yönlendirmişti, o gün o Dr işi bitince eşimide içeri alıp bebeği göstermişti ama normal muayenelerde almıyorlar. 2 hafta sonrası kontrole gittiğimde pek memnun kalmamıştım asistan vardı yeterli ilgi yoktu sorduğum sorulara cevap anlamamıştım belki memnun olanlar vardır bana o an öyle denk gelmiştir bilemiyorum