[silindi] aslında konu zor veya kolay olması değil, bu tekniğe göre tek tüplü olanların tek bir cinsiyette çocuğu olması gerekiyor 😂 burda devreye erkeğin cinsiyet belirleme olayı giriyor, o çatlama günü şu cinsiyet olur, evvelinde olursa bilmem ne olur hikayeleride palavra 😂 benim mesela geç döllenme, yumurtlamadanda bi kaç gün önce olmuştu, herkes dedi net kız olacak, hem geç döllenme, hemde yumurtlama günü olmamış diye 😂 öyle bi umutlandım ki, sonuç oğlum oluyor 😂 hepsi hikaye yani bunların, nasip kısmet işi