Kızlar bişey sorucam ilk gebeliğimde normal doğum istediğim için devlet hastanesinde yatışım yapıldı ama üç günün sonunda sıvı azalmasından ve yeterli açılmam olmamasından dolayı sezeryana alındım devlet hastahanelerinde isteğe bağlı sezeryan olmuyo ama şimdi ikinci hamileliğim ve bulunduğum ilde özel hastane yok kışın doğum olacağı için şehir değişikliği de istemiyorum ilk doğumu sezeryan olup ikincisinide devlet hastanesinde isteğe bağlı şekilde olan oldumu merak ediyorum 🙏