buseyusuf27 Kızlar 38 haftayım 3 gunum var doğuma ama bogazım cok kötü enfeksıyonlu yutkunmak konusmak cok zor balgam var bıyandan esım doğumdan sonra dıyor da acaba doğuma engel olur mu sezeryan olcm 😔 bnm gbı olan yada yasamıs var mı