Ketii ilk aşı değilde 5.gunde topuk kanı alınıyor elbetteki aile hekimliğinde bildirmeniz lazım 1.aydada ilk aşısı var kimliginide isim belirlediyseniz vakit kaybetmeden çıkarın derim çünkü hastaneye sağlık ocağına giderken vs lazım oluyor istiyorlar tüm aşıları sağlık ocağında yapılır sadece işitme görme kalça testi vs hastanede size bilgilendirirler çağırırlar o zaman götürüp yaptirrsiniz