6 hafta 2 günlüktü galiba ilk gittiğimde benimde kese vardı bebek yoktu ve doktorum asla kürtaj kelimesi geçirmedi 2 hafta sonra gel dedi geç döllenme olmuş olabilir dedi mutlaka 10. Haftaya kadar bekliyor doktorlar hemen alalım taraftarı olmuyorlar ve ben suan 39 haftalık oldum yarın oğlum geliyor Allah’ın izniyle sakın üzülüp kafanıza takmayın 8. Haftada tekrar gidin inşallah kalp atışlarını duyup geri dönersiniz