elfasr
Öncelikle çok geçmiş olsun vertigo benim ilk gebeliğimde oldu 13 haftalık hamileydim ve 1 aya yakın sadece yattım boyunluk taktım gözümü bile aşağı yukarı yaptığımda başım dönüyordu tavanı seyrediyordum tv kitap falan mümkün değildi çokkk aşırı şiddetliydi ilaçta kullandırmıyolar malum.. Sonra epley manevrası yapıldı bi süre yine sersemlik devam etti ama sonra geçti..
Çok dikkkat etmelisiniz yatarken yüksek yastıkla yatın ani sağa sola dönmeler yapmayın, inş ilerlemeden hızla toparlarsınız.. Benim ilk haftalardı ve 1-2 hafta yiyeöemiştim ama çok sıkıntı olmadı sizin son haftalar olduğu için bişey diyemicem.. İnş anlık dönemlik bişeydir ve hayatınızı etkilemez geçmiş olsun