Kızlar merhaba 36+3 oldum gittiğim son 4 5 kontrolde bebeğimin eşi yani plesanta rahmin ön duvarındaymış bizim tabirimizde eş aşağıda ve büyük ihtimalle doğumum sezeryan olacak ilk gebeliğim ilk doğumum 21 yaşındayım anksiyetem var tansiyonum hep düşük çıkıyor ve korkuyorum ağrılarım fazlalaştı sancılarım başladı ben bunlara dayanamıyorum fazla mı endişeliyim tecrübeli anneler yorum yapabilir mi ?