33+1 de kontrole gittiğimde doktor bebeğin çok aşağıda olduğunu söyleyerek alttan muayene etti 2-3 cm açılmam olduğunu söyledi hastaneye yatışımı yaptılar nst de sancı yok fakat rahim ağzı kısalığım 10 mm 2 doz ciğer geliştirici yapıldı 4 gün hastanede yatıp kendi isteğimle imza atarak çıktım bu durumu yaşayan var mı doğum tahmini ne zaman olur bugün 34. Haftaya girdim bel ağrım var bebek karnımda çok kasılıyor karnım taş gibi oluyor bu durum açılmaya sebep olur mu