3-4 gündür geçmeyen bi kaşıntı vardı zaten ama yoğun değildii dün itibari ile resmenn vücudumu sardı ve asla geçmiyorrr kaşımaktan heryerim artık kabarcıklar olduu kızardı ve asla geçmiyor durmuyor bu kaşıntııı mahvettiiii..😣Biraz araştırınca gebeliğin son aylarında çıkabiliyormuş bu ve doğumda geçiyormuş diyorlar. Ama dayanılacak gibi değil bu kaşınma.. Şuan 36 haftalık hamileyim.. Sorum şu ki bebeğe bi zararı olur mu bunun onu etkiler mii anneler??? Doğuma da az bi zaman kalmışken