Bende bugün 6. Günüm ve 5 kilo gitmiş sadece ama ayaklarım hala şiş serumlardan sonra böyle oluyorum hep harekette dün bugün biraz daha arttırdım su günlük 3 litre filan içmeye çalışıyorum ama gider inşallah bende hiç değilse 75 ile dönerim diyordum doğumdan 85 ile gittim 83.5 ile dönmüştüm şok oldum bugün sabah işte 80 geldim ama bakalım daha da gidecek mi