Alparslanmom__ bende erkek bebeğe hamileyken çok fazla korkutuyorlardi uykumdan sıçrayarak uyanıyordum tekrar uyumak istemiyordum bu korkutma Faslı siklasinca bir hcaa danıştık oda hamilelik süby*nı olduğunu ve genellikle erkek bebekleri sevmediğini anne karnındabebege zarar vermek düşüğe ölü doğuma sebebiyet vermek istediklerini söyledi ve bir dua yazdı hamileliğe kadar kendi baş ucumda doğduktan sonra da bebeğin baş ucuna koymami istedi ve birde sanırım bu sbyan denilen olay anneden geçen birseymis mesela anneni de hamileliğinde çok korktuyorlar sen doğunca sana geçiyor sen dogum yapınca bebeğine geçiyor gibi ben yazdığı şeyi kullanmadım ama daha sonra korkutmadilad da bu anlattığım ne kadar inandırıcı ne kadar doğru bilmiyorum nette araştırdığımda da bu tür bilgilere rastlıyorum eğer inancınız varsa bol bol dua okuyun 🥺😊