Rabia87 Slmmm. 32 haftalık hamileyim bebeğimde gelişim geriliği çıktı şuan kilosu 1500 gr ve haftasından 2 hafta geri. Dr bebeğe giden kan akışında bozulma var her hafta kontrol edicez eğer kilo alımı durursa bebeği alıcaz dedi. Azda olsa kilo alırsa 37. Haftaya kadar beklicez dedi. Başına böyle birşey gelip Doğum yapan var mı ?
Basakim Aynı durumdayız korkma.32.haftada 1600 çıktı 33 de 2200çıktı 10 gün sonra sadece 18 gr almıştı.doppler ultrason yapıldı onda da 2000kilo çıktı.bebeğe giden kan akışında yavaşlama var dedi.iki günde bir kont çağırıyor.şuan 37+1 deyiz dün gittiğimde 2500gr dedi 1 haftadır aynı kiloda zaten.yarın gene gidicem.suyu da çok azalmış dedi. bol su içip dinleniyorum.36 yı bile göremeye biliriz diyordu doktorum normalde bugün sezeryan olacaktım ama dünkü muanede bebeğin solunum yaptığını gördü.nts de hareketli çıktı.önemli olan bebeğin anne karnında kaldığı süredir dedi.organları hala gelişiyor.solunum var birkaç gün daha bekleyebiliriz dedi.erken doğum riskini atlattık dedi.pazartesi Doğum gününe karar verecek.bol bol dinlen kendini yorma
Rabia87 Basakim inşallah kilo alımı olur 🙏 anne karnında ne kadar durdu o kadar iyi gelişimi için. İçime su serptiniz allah razı olsun☺️ Sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah 🙏