fdm_klk ben 26. Haftamda sancılandım erken doğum riskim oldu ciğer geliştrici iğne vurundum ve nidicardla progestan kullandım günde 2 kere sabah aksam progestanı bajinadan alıyordum ama nyse nidicard yüzümde resmen allık sürmüşüm gbi pespembe yaptı bi kaç gün sonrasında vücut alıştı hapa düzeldi doktorum hapı iç soluna uzan dedi ilk başlarda öyle yaptım sonra bünue bunada alıştı ve ilacı hem içtim hem gezdim dolaştım işimi yaptım , çok şükür Rabbiminde izniyle ilaçların faydasını gördüm şuan 38. Haftya geldik oyüzden kullanın sıkıntı yok