Paronayanne inşallah bizimde gerilemiştir ve tekrar baktırmamız gerekmez son göz muayenemiz olur bu kadar detaylı. rop dedğinizde mi kanama alanı acaba ben onu prematüre bebeklerdeki göz arkası damarlarının gelişmemesi olarak biliyorum ama Tabiki yanılıyor olabilirim.. çok sevindim sizin adınıza şükür ki bitmiş, darısı bize. Özele götürmeyi düşünüyorum bu defa bakalım şehir hastanesinde deneyeceğim bir kere şansımı