Bhyshn kuzum ben 34+4 haftalık hamileyim bana da karnın yok diyorlar. Moralimi bozmak için mi anlamıyorum ben de hamileyken bile formumu koruyorum diye laf sokuyorum sesleri kesiliyor bebeğimin kilosu da gayet iyi boyu da da ama karnım fazla yok bu çok normal kafana takıp bebeğine de stres yapma. Bırak insanlar konuşuyor karnın çok büyük olsa bu sefer de ne kadar çok kilo aldın az ye karnın çok büyümüş derler. Rahat ol böyle şeyleri kafana takma