Merhaba arkadaşlar
2ayrı doktora gidiyorum kafama hangisi yatarsa onda sezeryan olacağım diye (sezeryan olacağım kesin ilk gebelik sezaryen çünkü)
Biri erkek kliniği var anlaşmalı hastanede 30bin istiyor,diğeri kadın kurum indirimimle beraber 12bin istiyor
İkisi de bulunduğum şehrin en iyi doktorlarından..
Erkek olan rapor verme konusunda daha rahat diye ona gitmek istiyorum ama parası da çok..
Siz olsanız ne yapardınız ?
Rapor başka yerden de alırım deyip ucuz olana mı giderdiniz yoksa sadece rapor için bu parayı verir miydiniz ?
Başka hiçbir fark yok aralarında..
(Rapor alırsam bi süre işe dönmem)