Hamileliğimde bi sabah uyandığımda göbeğimde, ayağımda ve elimde vardı. Doğum yaptım bir iki kez yine oldu en son 2 gün önce vardı elimde yine bu sefer bebeğimin bacağında ve benim elimde kolumda var.
İnternette iyi kötü bir sürü şeyler yazıyor sizlere sormak istedim neyin nesidir acaba :(